[onsdag]

Schubidupp. (höh?)

Jag börjar få energi i min tröstlösa kropp och sinne. Igår körde jag igång med träning igen efter en veckas sjukdomsuppehåll. Det är så skönt att veta att det man gör är nyttigt och ger resultat och koppla bort att det är trist och jobbigt. Jag lade mig också i solariet imorse. Inte fullt så nyttigt eller välgörande men det känns bra för stunden, fråga mig om 10 år. Usch.
Det är mycket jobb nu och jag trivs. Det är då jag mår som bäst. längtar bara till att få pyssla om och inreda vår nya butik. Jag ska skylta om den ofta med fyndiga grejer från myrorna. Det gillas från högre makter. Och min kreativa sida får utlopp.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0