[Tack som fan för fredag]

Nu så äntligen får jag lägga mig ner. Är så nedrans trött och har så varit i flera dagar nu. Usch.
Igår fick vi hjälp med flytt av skåp och spegel av en söt liten gubbe så det ekar inte längre i hallen! Det tar sig...
Sedan hade vi förfest på jobbet samtidigt som T övade in sig på produkterna, hon ska nämnligen jobba med mig imorgon. Skitkul ska det bli. Kvällens slutmål var att se dance me dead på Hugo. Bra mycket bra.
Och trots att jag närainpå dog när klockan ringde imorse så gick jag upp för att träna innan jobbet. Är man inte sjuk då? Men ikväll kommer sängen att intas tidigt för imorgon ska jag vara piggelin och flytta efter jobbet och hoppas på att inte däcka innan festen drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0