[Torsdag -Kör nu SWE]

Jobb och träning. Aa bara så. Jag var en tripp på hemköp och köpte lite NÖTTER såklart. Godiset som tydligen aldrig kan få mig att tröttna. Oftast är det ju så att äter man något tillräckligt mycket så går det inte att få ner ens med våld tillsist. Men jag tror inte att jag är skapt att äta en varierad kost, då borde man ju ha den instinkten.
I vilket fall så tittar jag nu på handboll och i ärlighetens namn kan jag säga att det är den enda sporten jag mer än gärna tittar på. Hockey -neej, Fotboll -endast om Zlatan eller Rosenberg medverkar, Skidor -absolut NEJ (får jättedåliga vibbar av ljudet från skidor som påminner om tråkiga söndagar när jag var liten och pappa satt hela dagen som klistrad framför burken.)
Jag ska sova tidigt idag, men det är inte lätt när mina roomies är vakna till halv 7 (?) på morgonen. Tråkigt att lämna verkligeheten för dimman. Fast när jag formulerade mig sådär så lät det ju lite lockande istället. Jag ska SKA SKA (måste tvinga mig själv) peela ansiktet och lägga mask innan sänggång, det är helt f*cked upp just nu, med torrispartier. 

Godkväll

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0