[Fredag]

Nu är det bara fredag kvar... och så lördag.. och måndag igen. Vad segt det är att jobba nu. Och självklart ska vädret bli uselt på min lediga veckodag -söndag. Äh, jag har ju mina trippar att se fram emot. Missförstå mig inte nu, jag menar ju Gotland och Kreta.
Precis som varje morgon sitter jag med mitt kaffe, nyhetsmorgon och bloggspanar innan jag ger mig av mot stan.  Jag öppnar kl 12 nu under sommaren så dagen blir perfekt lagom långtråkig. På tal om  långtråkigt så har jag börjat lessna på att bo själv, men så snart roskilde är över blir jag återigen "sambo *2" igen.
Imorgon har jag tre brudar och två tärnor och då är jag glad att vädret ska bli svalare (läs sämre) så att jag klarar av dagen. Nämnde jag att jag SMÄLTER bort i nuläget?
Ha en fin dag, Puss



PS. Jag har ännu inte köpt bikini till årets sässong. Ångestladdat. Dessutom finns det få snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0