[Hooooost]

Nu har jag en sådan där underlig känsla av att jag har glömt något viktigt. Jag avskyr att inte ha koll. Jag borde verkligen investera i en snygg kalender och skriva ner precis allt, för är den snygg är chansen att jag använder den större än min fula statoil lubricants. Imorgon ska jag på arbetsintervju, det ska bli mycket intressant. Kul. spännande.
Igår blev det lite vin, drinkar och dans. Men oj vad det gör sig påmind idag. Eftermiddagen kom att bli hemsk och hjärnkontoret förvandlades till en trög deg. Så nu ska jag borra ner mig i sängen och se på film för visst får man det, trots denna tidiga timme, när vädret pockar på inomhusaktiviteter!?

Kommentarer
Postat av: cirre

önska till your birthday? yeeeu

2009-07-31 @ 18:53:46
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0