[Inte stänga ögat!]

ÅÅ jag kan inte gå och lägga mig förrän min mobil laddat klart via usbkabel. Jag är proffs på att glömma laddaren. Jag kan heller inte somna utan att avlägsna den från datorn ty alarmet låter inget när den är ikopplad. Suck pust och stön. Jag tror inte att min brud och hennes två tärnor blir sådär överdrivet glada ifall jag försover mig.
Ikväll har vi i alla fall haft en utekväll av det lugnare slaget och därmed hemgång vid den tidpunkt vi annars går ut. En erfarenhet rikare. Men innan hade vi en kul liten lekstund slash förfest hemma hos oss. Jag skulle bra gärna vilja varit ledig imorgon och släppt lös veckans hämningar och dansat hela natten lång. Som i visby. Semester, jag vill ha semester.

Nu har jag intagit alla olika typer av kurering som finnes i vårt hem; grönt te, alger, värktablett, någon skum tablett mot hosta (?) och c-vitaminbrus. Det är inget vidare trevligt att låta dödssjuk när man är uppe i ansiktet på kunderna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar tydligen inte vad vi ska göra eller? :)

2009-07-26 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0