[Uppdaterar mest bara för att]

Nä, jag är förvånad över att ni läser fortfarande.
Update: Not much. Jobb, fest, avslagen tand och härnäst Gotland på söndag. Ska bli grymt skönt med miljöombyte. Hoppas vädret blir ok så att vi kan utnyttja bilen vi har med oss för att kunna ta oss till stranden. Jag har shoppat det sista (på avcheckningslistan och det sista på länge då jag är lusis just nu) Det enda som återstår är hårfärg att bättra på svallet en aning innan avresa.

Idag gick jag upp med tuppen för att tvätta, hade såklart extremt svårt att insomna igår kväll/natt/morgon och upptäckte dessutom imorse till min irritation att tvättmedlet lyser med sin frånvaro. Ååh. Superdag. Och om ni hör på nyheterna om skadad, eventuellt avliden byggarbetare så är möjligheten stor att dådet är mitt. Oväsen till förbannelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0