[Check v]

Ö nu är jag slut. Tydligen gjorde min rygg en avvikande ansträngning under träningen för jag har så ont på ena sidan. Sådär så att det hugger när jag djupandas. Hoppas det ger sig, det här är inga bra tider för sjukdom och åkommor. Att sedan sätta igång med storstädning i mitt rum gjorde allt annat än susen. Är inte att städa garderoben det tråkigaste som finns så säg? Nu har jag i vilket fall återigen vikt alla inknölade plagg och satt ihop klädställningen samt gjort mig av med en hel del. Om man inte använt ett plagg på över tre år, är det då inte dags att ta farväl? Kändes lite så.
Idag har jag besökt arbetsförmedlingen och känt mig riktigt lågt nere i samhället. Men jag ska väl vara glad att jag har en deltidstjänst... Ja så är det när vi inte shoppar som vi brukar. KOOOM OCH KÖÖÖÖP så att jag får jobba mer.
Som grädde på moset gick jag raka spåret till röda korset och köpte en varm stor kofta för jag frös ju så hemskt vilket spädde på min samhällsprofil ytterligare! :)



Kommentarer
Postat av: cääcc

jaa det var dom! har copy som du kan se ;) ssssshhh.. torsdag fredag blire student firande och utgång tror jaaaah.. så helgen blir typ lugn ;D sj? pusss

2009-06-10 @ 09:20:52
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0