[My head]

Åå jag säger bara migrän. Först får jag det inte på säkert nära året och sedan slår det ner som en blixt, bokstavligen, flera gånger på en månad. Jag är nog inte skapt för temperaturförändringar... eller dagsljus... eller stress.... eller... ja, jag vet inte.
Helgen har jag som så många andra spenderat i solen på en väldigt rogivande plats -sommarstugan. Gud vad härligt det vore att få leva därute, ja i alla fall en liten period. Nackdelen (och det är inte en liten en heller) är att vi varken har rinnande vatten eller inomhustoalett men egen brygga och strand på tomten väger nästan upp det.
I lördags hade vi en bunt balmake up'er i hettan. Oh gud vad det var en pärs. Jag är jätteledsen men jag hoppas att det inte blir samma väder på fredag , vid nästa bal, då vi har tre gånger så många bokningar var. Dom kan ju gott få slippa regnet dock.
Uöff, jag ska klunka i mig lite vatten så att jag genomlider sminkningen jag har om en timme, och därmed minska möjligheten till skevt make-resultat.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0