[Slut på det gottiga]

Vi är visst många som ligger i lä med bloggandet. Kanske hellre ligger i lä i solen just nu? Jag har fått min dos sol för ett tag nu. Spenderade hela gårdagen i sommarstugan med brygghäng, styrkeövningar (åå töntar), massa mat och en tur med båten i jakten på äckelgammelgäddan. Men jag satt mest och frös i fören och lämnade själa fiskeutövandet till de andra. Spf 20 i ansiktet, yes. Jag börjar lära mig.
Så nu är det jobb, jobb och jo just ja lite jobb fram till V 29. Men jag trivs nog banne mig mest av att ha något att göra. Även om man gärna ligger och steker vid havet nu när vädret är på topp så får jag lätt för mycket av det goda. Hm. Rastös själ. 
Idag blev det några lata timmar på jobbet sedan lite träning. Varför lägger man av sig nu när beach 2009 är här? Det går ju utför på en vecka, så snacka om att snubbla på målsnöret. Återuppta säger jag bara.

Lite bilder på Olivia Palermo från the city kanske kan få igång motivationen på oss vanliga dödliga!?

         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0