[Grekland]

Nu är resan bokad! 25/8 flyr vi landet till destination Kreta. Feel free to join!
Nu kan jag gå in med hjärta och själ i jobbet när jag vet att jag belönas med en vecka på Gotland (hoppas vädret vill sig väl) och en vecka i grekland (hoppas och TROR att vädret vill mig väl). Så lite sol ska jag väl lyckas insupa i sommar, och inte bara sol heller för den delen. Nu är den värsta student/bal/examen-perioden över och min rygg är fortfarande inte utav denna värld så det ska bli skönt med en långledig helg nästa vecka vilken även utmärker sig som midsommar. Ujuj. Ikväll tar jag det bara lugnt, hemma i soffan och pushar på mamma till intag av diverse drinkar. Jag låter studenterna ha sina sista dagar i fred på uteställena.




Vi har ingen pool men vi har ju café/bar på taket.. haha.. same same

Kommentarer
Postat av: tottis

åh helvete varför har inte jag ledigt då? :(

2009-06-14 @ 15:32:01
Postat av: Anonym

Åå jamen kan du inte fixa det då? Försök!!

2009-06-15 @ 00:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0