[Walk idiot walk]

Först nästintill solsken och nu spöregn. Är det konstigt att man får migrän?
Tur att jag inte gav mig ut runt strömmen, vilket till en början var tanken när jag vaknade. Jag måste ju träna inför lördag när vi ska ut på långvandring med tillhörande friluftutrustning och den alltid så viktiga matsäcken. Haha. Ååh vi skulle ha köpt stavarna vi hittade på maxi igår!! Men tydligen kändes priset (på vad var det? 169:-?) som ett onödigt ormbett i plånboken.
Stackars Lilli som är tvingad till en 4-dagars färd i det här vädret med övernattning i tält. Blött. Kallt. Förjävla ofräsht. Men sunt :)

Nu ner mot stan och jobb. Hej.

Kommentarer
Postat av: cirre

är hon ledig imorn mån tro? stockholms tripp? I will.

2009-06-03 @ 15:14:34
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0