[Lördag och ledig!?]

Åå vad jag blir kär. Såg precis klart på Twilight. Fan alltså, något så grymt snygg han är Robert Pattinson.



Idag är det första lördagen på väldigt länge som jag är ledig. Känns väldigt skumt. Jag blir liksom stressad av att inte ha en viss tid att passa när man egentligen bara borde njuta. Men det var så pass lugnt på jobbet idag så jag var inte behövd fick jag till mig när jag nyvaken och rosslig ringde förrut.
Men igår blev det fest och likaså¨ikväll. Lika så bra när man ändå är i gäsen.
Förresten jag upptäckt en kvalité hos mig -att göra svingod latte. Utan mått och bara på känn så blir det alltid så förgjordat gott, då på snabbkaffe och grön mjölk.
Nä, jag ska ta och göra mig själv anständig och trippa  (läs lunka med benen släpande efter mig) ner på stan tänkte jag. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0