[Onsdag -lillördag]

Whoo vad jag har energi numera. Måste vara te'et jag köpte för ett tag sedan, grönt chaite med ingridienser som Kanel, grönt te, mynta, kardemumma, ingefära, nejlika, svart peppar, kanelextrakt, ingefäraextrakt.  Med andra ord massa skumt som gör väl.


Aktiv dag idag; solat, tränat, köpt ny mobil!! och jobbat ett fåtal timmar. Jag har ju problem med att vara hemma när det är ljust ute. Jag har kommit på mig själv med att hitta på en massa onödiga ärenden bara för att slippa sitta inne under dagtid. På kvällen däremot har jag nemas problem med att bara hänga i en och samma position och göra ingenting men då är det på något sätt tillåtet. Weard.
Nä nu ska jag fortsätta med att blippa på min nya nalle. Alltid lika spännande med nya menyer... en Nokia N85 är det förresten, får se om det går att blogga därifrån sedan.

På återhörelse


Kommentarer
Postat av: cäccccccc

WHAAT? bara köpte en ny sådäär spontant ?;D

2009-03-04 @ 19:51:37
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: c

HÖH. jävlar det var inte dåligt hönapöna. riktigt i gäsen! kan inte jag få köpa din mobil??

2009-03-04 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0