[Slö]

oh good god! Nu känner jag att mina ögonlock blev som två tunga gardiner. (typ i ett mörkt, grovt, strävt tyg, växelvis enfärgade men ibland dyker det upp en och annan figur på när jag är mittemellan dröm och verklighet... get the pic? haah)
Gårdagens inflyttningsfest blev nog lyckad. Precis lagom många gäster och tårtan blev en hit, vilken det festades loss på under efterfesten också. Tidigare på kvällen fick vi medverka i bakgrunden när ett gäng  filmade en scen  till en musikvideo. Vi skulle sitta i soffan och agera fylleslag och, ja, det var ju planen ändå. Sen utgång och sen efterfest så jag sitter nu och mår därefter med 3 timmars sömn fattig.  Är hemma på visit och har slukat några väl behövda portioner taco.


[Läiteur]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0