[Tisdag -återigen...]

Nu ska jag samla pluspoäng som barnbarn och skjutsa farmor till kiropraktorn. Jag vet att jag är så otroligt dålig på att hälsa på, höra av mig osv... Varför egentligen? När man vet att det betyder så oerhört mycket med minsta lilla samtal när man har ett par minuter över. I helgen får jag träffa mormor också. Bra. Och mysigt.
Fan, vad jag ska vara nyttig i veckan nu. (Ångest framkallat av besök hemma med tillhörande frosseri) Lika bra att shoppa upp alla pengar så att man inte har råd att "unna" sig något gott alls. Jag hittade en skinnjacka på H&M barn pojkavdelning som jag eventuellt kommer att köpa idag bara för att!!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0