[Tisdag -rätt att ha fel]

Utan att medvetet göra det så dömmer jag folk vid första anblick. Det börjar med kläderna, som oftast sammanfaller med hela utseendet. Men när man konverserar så kan det tvärvända. Jag vill att det ska tvärvända, så att min fördomsfulla sate får en knäpp på näsan. Jag har numer gjort det till en sport men den funkar bäst när jag jobbar då jag är tvungen att prata med främlingar jag kanske aldrig skulle få ägna en minut med annars. Kommer det tillexempel in en snygg tjej med snygga kläder så tänker jag (återigen emot min vilja) att hon bara måste ha en överlägsen och kaxig attityd och en ovilja att vara trevlig mot mig. När vi sedan connectar kan jag se mig besegrad. 1-0.
Samma sak om det istället kliver in en äldre, sunkig  till synes okunnig  kvinna som tillslut babblar på med gott om kunskap inom ämnet make up så är vi där igen; 2-0.
Ibland älskar man att ha fel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge gärna skönhetstips =)

2009-03-04 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0