[Torsdag]

Jag är ledig idag. Skönt, långtråkigt och stressigt. Jag blir fan mer stressad av att ha tid över. 
Jag har nu som så många andra rotat (dock inte i min egen garderob, jag är ju smart!) efter ett par jenas att gå loss med kniven på. Eller rättare sagt sågen. Skära skära havre... ljöd ur min strupe under tiden. Och nu ska jag strax ner på BYN med bus! Kanske hittar något kul på röda korset tänkte jag. Det gäller ju att ta till budgetalternativen inför helgen om pengarna ska räcka i... öum.. 12 (!) dagar till.
Hej

Kommentarer
Postat av: bus

ja det är du allt :)tihiih

men gud så bra! jodå..mina är lite slappis bara :/ måste äta upp mä lite för att de ska sitte haha. pusss

2009-03-12 @ 20:31:04
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0