[Kristi flygare?]

Som så många andra har denna dagen inneburit ledighet, skönt värre. Men man får mersmak.
Igår blev det en liten såndära nivet spontanutgång. Stackars syster fick snällt placeras på passagerarsidan i bilen och figurera underhållning under färden in till stan. Och fick därmed också snällt acceptera en solokväll i min lägenhet.
Men ikväll ska jag somna tidigt har jag bestämt, nackdelen med att beslutsamt tvinga igen ögonlocken är att det då aldrig går vägen och man är piggare än hela dagens energinivå tillsammans. strange.
Nu: liggläge med tidning och sex and the city
Sen: Sparka runt täcke-panik p g a insomningsproblem
Imorgon: Skirött på jobbet men lägger på jordens leende inför alla mina kunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0