[Söndag]

Ja men nu så,. Eller nej jag är inte nöjd. FÖR DET BLIR MAN ALDRIG. Tillfreds? ja, kanske. Nöjd? Ne-eh!

Igår hamnade jag på en trevlig grillkväll hos empi och gjorde därmed premiär för vistelse utomhus efter att mörkret fallit på. Men det var då rakt inte vidare varmt, filtarna till trots och de relativt varma kläderna (öh en extra tröja, inte mer) som jag var så duktig och packade på mig. Trädgår'n avverkade vi också, men det är inget för mig, och det står jag fast vid. Jag får lite otäcka vibbar och otäcka, av kylan framkallade, hacka-tänder-anfall.  Jag tror inte att många förstår hur dels humöret kan sjunka så in i norden av att man fryser och dels hur svårt det är att få upp värmen när man väl kommit in i den fasen, då kroppen inte kan stå emot och det drar som ilande vindar in på skelettet. Så är livet för en kallblodig.



Fan, P-skylten överglänser ju mig!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0