[nail it]

Jag skulle verkligen kunna tänka mig att sälja alla mina tillhörigheter på loppis, kanske möjligen spara 1/10... om ens det. Skulle jag skicka iväg allt som jag inte använt det senaste halvåret så är vi nog nere på 1/20. Det är bara så otroligt tråkigt att gå igenom allt och för att inte tala om att få skiten från A till B. Jag tror att B får stå för myrorna.



Idag har jag lekt lite med naglarna med inspiration från Elin.  Jag har totalt brist på fantasi när det gäller det mesta just nu. Trots att jag står på jobbet med närmare 100 olika nagellack så kan jag inte bestämma mig för vad jag vill ha. Eller ögonskuggor som vi har i oändligt massa färger men som jag inte orka förnya mig i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0