[Presents]

Ytterligare en tur till Stockholm idag. Äntligen är allt påskrivet och alla funderingar över lägenhetshyrningen är numer puts väck. Det är inte lätt att som ynkliga småstadsbrudar veta hur allt går till, är tillåtet eller inte.
Wehoo, en till helg med firande väntar.
Nu när jag kom hem låg ett brev från posten och väntade på mig, med en förlängesedan gjord beställning från H&M innehållandes kängor, tights, mössa och cardigan. Dock lös jackan med sin frånvaro... hm... Jag har återigen varit otrogen, eller snarare "we were on a break!"


Kommentarer
Postat av: totte

åhhh vilken rolig överraskning! shit det kliar i shoppingfingrarna nu kan jag lova!

2009-11-10 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0