[Trött trött]

Hej hej.
Nu sitter jag ensam i chris lägenhet och iväntar systrarna. Hon är schyst och lånar oss bäddsoffan där hon hyr rum. Den är icke skön ska jag säga med facit över ryggens skick i handen från gårdagsnatten. Jag har städat lite och sitter och njuter av en bättre kopp té. Igårkväll medverkade jag på kick-offen för max där jag kommer att jobba upp mina timmar som komplement till Åhléns (vilket förövrigt är beläget granne med max ute i Kista). Tung i kropp och huvud gick jag upp kvart över 6 imorse. Det var länge sedan jag behövde ställa klockan på denna oerhört plågsamma timme. Men imorse var det dags för Åhlénsdejt med allihopa, och en snabbvariant av introduktion som i vanliga fall tar en vecka. Kan säga som så att kassan och jag inte var vänner, men vi kan bli... bundisar tillochmed. Imorgon är det lite säkerhet och rundvisning i varuhuset och sedan Vip-kväll på max.
Hoppas även på att kunna få utbildning av Kanebo om leverantörerna är på plats imorgon.
Ehhh... allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0