[Var nöjd med... (klapp) ...allt som livet ger]

Livet kan tas så otroligt fort ifrån en. Man tänker sällan på det utan går dag ut och dag in och klagar, deppar och blir irriterad på obetydliga ting. Eller för att tala klarspråk skitsaker och i-landsproblem. Kan inte alla bara skriva under på att härmed vara tacksam för det vi har och de vi har runt oss. Check.
Igår var vi på trevlig förfest hos Fanny och slog klackarna i taket på krogen. Eller nåt liknande, halvtappert försök iallafall. Helgen är efterlängtad men kort och imorgon är det jobb som gäller. Sedan måååste jag ta tag i pack- och flyttprojekt. För någon dag nu i veckan ska jag till Stockholm på utbildning, när var eller hur är väldigt oklart. Mitt liv är väldigt oklart nu överlag men jag hänger inte läpp över att inte ha kontroll, tvärtom ser jag det som väldigt nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0