[Frestelse]

Måste säga att -oh vilken appealing reklamsnutt av marabou sensation. Där hade dom verkligen lyckats för nu är min hjärna i inbillad köpbehov-fas. Jag brukar testa mig själv genom att i förväg försöka identifiera objektet i reklamfilmen innan det avslöjas. Kul tips vid brist på något att göra!
Nu har jag pysslat med lite elektroniska "pappersbestyr", men det tar tid när jag hela tiden slungas ut från nätet. Min checklista krymper och jag blir lugnare. Listor. Jag gillar listor. Det kan man göra i oändlighet byggt på alla situationer. Att-göra-lista, att-handla-lista, vill-uppnå-lista, för-vs-nackdelar-lista... Men i ärlighetens namn gör jag på min höjd den förstnämnda regelbundet för att icke glömma något viktigt.
Förresten så har jag även denna kväll avklarat vårens högskoleansökan utifall mina framtidsplaner tar en oväntad turn och jag behöver en plan B. Visst låter jag klok och strukturerad? Jag gillar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0