[Lugn och fin]

Å vad jag är trött!
Hur ska jag orka peppa upp mitt humör?
Igår avslutade vi arbetsdagen med ett 3 timmars pass i en idrottsförening med 18 hormonstinna tonårstjejer som alla fick sig en omgång med sminkborstarna. Och jag blir alldeles svettig på sättet och jargongen hos en del. Det visslas, skriks, blippas på mobiler, hoppas runt som nervösa hönor alltmedan den ene ska höras och synas mer än den andra. Har jag någonsin betett mig så? säkert!
Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska festa till det eller om det räckte med gårdagens utgång.
På måndag ska jag på arbetsintervju och kände att jag ville ha något tilltalande nytt klädesplagg tillfället till ära. Men kom bara hem från stan ruinerad med massa skit. Men det är den onödiga skiten som gör mig glad! ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0