[Upupup -dejt]

Tycker ni att jag uppdaterar dåligt!? Neee... det förstår jag inte!
Klockan är nu snart 9 och jag tänkte träna lite granna innan jobbet, vilket bertyder att jag kommer att börja direkt under eftersvettningsfasen. Igår hade vi 6 st kvinnor från en tandläkarmottagning som ville lära sig make up'ens magiska konster. Det blev trångt kan jag tillägga men vi lyckades möblera om butiken till det bästa.
Jag kan också tillägga att jag är mäkta spänd idag då jag eventuellt kommer att få höra ifrån jobbet, men i värsta fall ringer dom på mån eller tis. Åå ovisshet och väntan!
Jag önskar jag kunde bjussa på lite roliga bilder men jag har inte haft någon kameraperiod på länge. Kan bli förändring på det inom kort, kan också bli oförändrat. Time will tell.
Nehe ni, nu är det tid för mig att lämna mitt slott för att bege mig ner på byn! Ha en superfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0