[DU är min idol]

Jag har börjat skriva dagbok. Alldeles nyss då jag hittade en totalt oanvänd skrivbok. Värt! Och med all säkerhet nyttigt. Inte massa mild rapparkalja som visas här utan det där möööörka, heeeemliga och djuuupa.
Imorgon åker jag upp till Stockholm och dra åt skogen vad jag ska shoppa. Nejdå var bara lugna, jag ska inte ruinera mig såhär i mitten av månaden. Jag tycker att halva nöjet är att gå omkring, glo på alla möjliga och omöjliga människor och fika och äta på mysiga ställen. Miljöombyte helt sonika.

Tydligen så är jag inne i en bokslukarperiod, óch att inte ha någon att försvinna in i känns extremt tomt. DEt (haha jag fastnade med nageln mellan tangenterna... dags att ta fram nagelklipparen kanske!?) Det är dags för en tur på biblioteket, var vad jag skulle påpeka!



Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur! läsa kan ju vara det bästa som finns. saknar kreta och våra bestyr lite. puss tott

2009-09-08 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0