[hemma -Home]

Nu har jag landat, bokstavligen och rent mentalt. Första jobbdagen efter solveckan och det kändes faktiskt helt ok. Vi reste hela natten så halv 7 kom jag hem, packade upp hela resemunderingen och gick och gjorde "natt".
I varje fall så har trippen varit härlig och vi hittade snabbt våra rutiner och blev vän med vardagen av sol, bad, mat, vin irriterande grekiska gudar och allt annat som hör charter till. Det var till vår lättnad (kanske förvåning också) sparsamt med insekter så tack och bock för den. Spaverksamheten var det värre med, nästintill obefintlig så när som på lite målnig av naglar och klippning av mitt hår. Nu är min rygg i starkt behov av den där massagen tack vare stenhårda sängar! 
Nu ska jag gotta ner mig i min bok. Kalla mig sjuk men jag längtar!
Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0