[Icke på topp]

Kom igen kroppen, kämpa emot, du klarar det. Jag skulle till att shoppa lite på stan innan jobbet idag men drabbades av en plötslig illamående-kallsvettande-kraftlös attack. Ljuden försvann och jag tittade ner på mig själv uppifrån.
Ni vet när klockan slår dubbelt (helst 00.00 men jag utnyttjar läget till fullo vilka siffror det än är) så får man ju önska någonting och man har nu kommit över det tidigare inbillade materiella behovet och önskar sig inte längre en stor lottovinst utan kort och gott välmående. Mycket mer värt. Fast vinsten skulle inte sitta helt fel som bonus. Då kunde man spendera mer på kroppens välbefinnande; typ massage och skönhetsbehandlingar, terapi och dyra krämer och mirakeltabletter. Ja tack!
Hum, ja, det var väl det. Har ett par sminkningar kvar i eftermiddag och vill allt sig väl så kanhända det blir utgång till kvällningen. Pengarna existerar återigen på kontot och vädret kan inte bli bättre för årstiden. säg mig då; varför är jag ur gängorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0