[SKIT också]

Ouö, gjorde ett stort misstag nyss när jag la mig på mage i sängen för såklart utlöstes min migrän. Nu är det ju verkligen bevisat att det är en liten envis nerv som jag lyckas klämma till i nacken när jag ligger så. Samma sak hände på kreta när jag solade ryggen och skulle till att läsa samtidigt.  Jaja, låt den rida ut bara. Då kommer jag somna gott sedan, totalt utslagen.
Helgen har varit både kul, tärande och pykiskt påfrestande. I fredagskväll hamnade vi på förfest där det spexades med utklädning och lekar. Roligt och inte alltför ofta förekommande. En utgång och tre timmars sömn senare vaknade jag för att fixa och trixa inför jobb. Och möts av en traumatisk syn på toaletten som ett reslutat av en efterfest jag inte medverkade på hos oss. Känsliga varnas härmed.... Någon har totalt bajsat ner hela toaletten, handfatet och hör och häpna VÄGGEN? Vad i hela jävla helvete tänkte jag och höll på att ömsom stortjuta ömsom svimma av stanken. Så efter jobbet fick jag snällt ta fram stora städartilleriet. Och utan överdrift så kommer detta att förfölja mig som en överhängande påminnelse om att det finns människor till allt. Och lagom till svininfluensahysterin så kommer jag definitivt att investera i handsprit. Brr. Jag ryser. Lördagen blev av klart lugnare kaliber med besök på munken.
Och ser dåligt så nu måsye jag sluta. Ni vet; problemet att hitta rättt tangenter under anfallet.

Pussochhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0