[Blue blue blue]

Tjo och tjim. Jag är övertrött och har någon form av orimlig energi men ingenstans att göra av den. Här kanske. På bloggen. Ska jag blogga skiten ur er och sitta uppe hela natten och bara mata ut inlägg efter inlägg? Skulle vara intressant att se om man klarar av att leverera text på löpande band. Det är klart att man skulle kunna flumskriva bara för att... Men jag har en vag känsla av att jag snart kommer in i sömnsvackan då enda utvägen är john blunds värld.
Igår blev det utgång, somvanligt var vi sega i starten men man börjar kunna sina peppknappar. Tottis klippte mitt hår ännu en gång och tunnade ur det. Skönt. Alltid lika skönt.
Troligtvis ledig dag imorgon vilket ofta snarare gör mig mer stressad än jobb. För när man jobbar så är det bara det man fokuserar på, är man ledig finns det så mycket vilja, måsten och ångest att ta tag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0