[Vad fan vill du?]

Efter mycket dip dopp och allt annat än tip topp så är jag konstigt nog relativt positiv på denna annalkande dag och början på resten av livet :) Uh, jag spyr på mig själv när jag skriver detta klatchiga pepptalk, men är det inte så att; tänker man positivt så drar man till sig det positiva. Någon dag ska jag göra som min lifecoach Gunilla och smacka upp en affirmationstavla på väggen med bilder som symboliserar vad jag vill ha och uppnå i livet. Och tänker man på det tillräckligt mycket och vill vill vill till förbannelse så kommer attraktionsregeln hjälpa oss att få preciiiiis det vi vill. Ingen dålig karma eller ohälsosamt levene kan stoppa oss för viljan står över allt! Punkt.

Det gäller bara att komma fram till vad man vill. Är inte det helt knas egentligen att man tjatar och tjatar hela dagarna att jag vill det och det och önskar att jag kom i väg dit och såg det och fick jobba med det. Men när man väl ska börja göra slag i saker så blir det plötsligt jättesvårt att få ner det svart på vitt för då måste man på något vis stå för det till 100% och prioritera alla miljoners viljor rätt. Jag skulle tillexempel vilja flytta till London men å andra sidan vore New York, Paris och något så närliggande som Stockholm inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0