[Cinema]

Hej!
Jag har precis tagit en onödigt låång dusch. Hade till och med ork och lust med en hårinpackning. Det är inte rufset särskilt bortskämt med.
Igår gjorde vi ett lyckat försök på Lilla Hotellbaren, men med ett envist äckel i hasorna var det svårt att njuta tillfullo av den vackra omgivningen :)
Med ett nyttighetslöfte imorse som höll ett par timmar gick jag med c på bio, med tillhörande fet godispåse med nötter. Hur tänker man ibland? Vi såg filmen Avatar som var förvånansvärt bra.

På vägen hem blev jag förfrågad om vägen av ett par tjejer och hör och häpna; JAG KUNDE SVARA. Det måste tyda på att jag tagit examen som stockholmsbo. (Att dom sedan letade efter samma gata som vi bor på hör inte till saken!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0