[Får jag lov]

Hallå boka mer makeuprådgivningar till Colour city! Finns fortfarande tider kvar!

Idag jobbade jag till kl 4 och det var inte igår jag slutade den tiden. Det känns som om jag alltid stänger när jag jobbar. Men det betydde att jag hann med ett spinningpass, vars träningsform jag ännu inte vet om jag gillar. Beror nog helt på resultatet; allt som ger är värt att härda. Nej. Tar tillbaka.
Imorgon är både Totte och jag lediga och då är planen heldag på stan och bio, och eventuellt utgång. Men det är så förjordat kallt och lika fattigt i plånboken. Jag måste spara pengar till en planerad barcelonaresa i april, hoppas den blir av. Jag har aldrig varit där förut och det är sannerligen på tiden att jag börjar beta av min "dit-vill-jag-resa-lista"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0