[Fel och ful]

Ååå jag har en fuldag idag! Inget roligt humör alls. Usch, jag vill bara gömma mig i en säck och aldrig mer komma ut! Hoppas det vänder under natten för imorgon måste jag vara på alerten på jobbet och sträva efter budget. Men det var en liten flicka på runt 10 år som förgyllde min dag en liten grad när hon sa; "Vad vacker du är". Så glad man blir av en sådan kommentar helt utan baktanke och med uppriktig ärlighet som barn ofta har.
Jag spenderar min kväll framför glamorama på tv3play. Varför gör jag det undrar ni kanske då!? 1. Jag är ensam och har inget bättre för mig. 2. Vi har bara 1:an, 2:an och 4:an. på tv'n 3. Jag är onödigt fascinerad av dessa brudar, eller snarare deras liv. 4. Jag har fastnat i liggande i soffan och tar mig inte upp.
Imorgon ska jag tröstshoppa. Dels lite böcker från Åhléns bokrea, dels hårprodukter. Jag vet ännu inte vad jag vill med mitt hår, om det ska få gå åt det kallare eller varmare hållet. En bra inpackning är iallafall prio ett efter min helblondering häromdagen.
Jag ska nu fortsätta med ett nytt avsnitt och tycka ännu lite mer synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Manne & Verre

Även om det bara är den 27:e när du skrivit det här så är det faktiskt den 28:e när vi skriver det här....och den 28:e är det ju en stor dag för alla Marior så stort grattis och massor med hurra, hurra på MARIA-dagen.... Kramisar

2010-02-28 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0