[Here we go]

Fossingarna i vädret, sminket påbättrat för femtioelfte gången för i dag, i handen ett ölglas med vin och skön musik till. Nu kör vi.

Ja. jag har jobbat idag mellan 10-20 därav svullna ben och fötter. Om min nästa lön är över förväntan så ska jag köpa nya skor att jobba i. Och fula ska dom vara, riktigt fula. För visst verkar det som om kombon sköna och snygga skor är omöjlig?!

Idag fick jag även reda på att jag kommer att gifta mig under mitt 28:e år här på jorden! Vad spännande. Särskilt då jag inte ens visste om jag vill göra det...

Kommentarer
Postat av: Manne

Tjaba!

Om du använder smink från FACE sitter det hela dan´...:)

2010-02-10 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0