[Parfymtips]

Igår på partyt lyckades jag byta till mig lite smått och gott iallafall, såsom en parfym från Versace med en liten hudlotion mot mina oanvända skor från Bianco. (De som var panikinköpta inför nyår... och extremt icke enligt mina fötters filosofi) Sedan bytte jag till mig en midnattslå chanelskugga, en liten återfuktande ansiktsspray och en kroppsolja mot två luncher. Pefekt deal när man inte har pengar för tillfället. Men det var riktigt kul och brudarna blev som tokiga grönsakshandlare och ville köpslå med det som var mest attraktivt. Synd att jag inte är så småfotad som en 36, 37'a för skor fanns det flera av. Valentinas Chanel-borst-set var tydligen ett hett objekt. Fan. Jag ville ha!

Mmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0