[klackarna i taket?]

Tyck synd om mig. För det gör jag! Istället för att hänga med partyprinsessan och svänga min lurviga på Hotellet så sitter jag med dessa lurviga högt i vädret. Det värker som attan i vristen. Jag har införskaffat fotstöd på apoteket som fick hjälpa mig genom dagen och nu smorde jag på ett centimetertjockt lager linement, från alg-börje självfallet. Jag tar även mina algtabletter varje dag och omega-3, ingefära och vitamin E för lederna. Och vad är resultatet?
Härhemma är tyst som natten och skit på tv. Min dator är virusinfekterad så jag kan inte kolla film på datorn heller. Men ni får ha så kul alla lördagspartare. Jag ska sussa snart och förbereda kroppen för morgondagens 10-20 jobb. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0