[Konferensfet]

Jag har haft väldigt trevliga konferensdagar. Igår hade vi nyhetspresentation på lanseringen av hydrachangeserien. Det verkar vara produkter som passar mig, då jag inte är redo för lift eller wrinkle ännu. Eller psykiskt skulle jag kunna vara motttaglig men effekten blir nog dessvärre obefintlig.
Det var jag och en sådär 23 andra damer, jo för damer var dom, som blev väl omhändertagna av teamet¨på beautycos med massa god mat och bra coaching. Det är skönt att känna sig lite viktig även om jag är extremt färsk och inte alls varm i kläderna. Igårkväll bjöd de på middag på Melker Anderssons restaurang Grill. Skitgott.
Men nu efter all planering, budget och övningar i kundbemötande så är jag helt slut. Allt stillasittande till trots, man är ju mer van vid att vara fysisk utmattad.
Imorgon jobbar jag ett kort kvällspass sedan har jag ledig helg; lördag och söndag. Tanken är utgång på lördag och förfest på min hemmaplan.
Ikväll är det datorhäng, framtidsplanering och alläm ångest här hemma. Och så Roiboste och någon-saft-i-skum-loka-petflaska förstås!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0