[Rabattfnatt]

Hjälp, min dator har blivit antastad av små viruskryp. Eller något... tror jag... Den är i alla fall inte längre vän med mig.
Rihanna gästar Skavlan på svt 1, och då är min följdfråga; vart får man tag på ett smycke som hon bär där fyra ringar sitter ihop samtidigt på fingrarna? Någon?
Jag hade tusen timmar att slå ihjäl innan jobbet idag och tänkte ta en shoppingrunda. Men man blir bara inte sugen på något när det är skitväder ute. Men imorgon ska jag köpa hudvårdsprodukter för det är megakris i badrumsskåpet nu, och vad passar inte bättre än att utnyttja Åhléns klubbrabatt- och värdekuponger som jag äntligen fick hem (känns som om jag var sist i sverige). Wehooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0