[Rehab]

Hej, skriver nu från mina barndomshemtrakter. Det är mysigt att kunna åka hem såhär mitt i arbetsveckan.
Idag gjorde jag några halvslitsamma timmar på jobbet och mötte därefter upp tottsing för ett gymkortköp som resulterade i ett skivstångspass. Det var verkligen inte tanken men det gick ändå vägen. Med benen som spagetti och ansiktet köttigt och glansigt åkte jag direkt mot centralstationen för min resa söderut och snälla pappa kom och hämtade mig i norrping. Guld, silver och brons på samma gång till honom. (påverkad av sportstermer från idrottsgalan).
Nu återstår att se vad jag kommer att sysselsätta mig med här hemma imorgon. Längdskidor vore ju en höjdare om jag orkar, alternativt skriva på mina memoarer. Countryrehab come to mommy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0