[To be continued...]

Ok, nu är jag hemma och mitt bittra tidigare inlägg är som bortglömt. För nu har jag andra saker att klaga och ojja mig över såsom; Vart ska jag bo efter mars? Vad vill jag göra av mitt liv? Vad ska jag göra imorgon när jag är ledig? Microsmå vardagsproblem till livets stora existensfrågor. Det är inte bara efter en ledig slapp helg med massa onyttig mat och festande som framkallar söndagsångest. Denna veckodag har patent på ångest tror jag minsann.
Och inga bilder har jag att bjuda på för allmän beskådan. C'est catastrophe.
Åååå jag döööör av ansträngning för jag måste ner i källaren och se efter vilken dag jag satte upp tvätttid. Så om ni är intresserade av att veta så avvakta för uppdatering och om den uteblir så har någon överfallit mig och rövat bort mig. Snälla låt det inte hända!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det största problemet är ju vart vi ska ta vägen efter mars som sagt! men det kan va lite spännande att inte veta i för väg, eller?? kvalitétsdag på tisdag då! puss T

2010-01-25 @ 00:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0