[Idag]

Buff... huvudet är tungt och kroppen likaså. Sedan är jag nu gravt handikappad på tangentbordet p g a naglar. Minns inte ens när jag sist hade förlängning!?
Nu är boende kirrat också, eller man ska väl aldrig ropa hej innan allt är påskrivet men vi är iallafall lovade en lägenhet från 1 april så det känns grymt skönt att få slunga iväg det klippblocket från axeln. Annars har det inte hänt mycket på min lediga dag. Jag ska strax pälsa på mig för att knalla iväg på spinning. Men frågan är om jag verkligen tar mig ända dit eller stannar halvägs på ica och köper godis istället. Tough choice!


Kommentarer
Postat av: Manne

Tjip! Synd att jag missade dig när du var på FACE och gjorde naglar...för jag kan väl inte tänka mig nåt´ annat än att du gör dina naglar på FACE i Norrköping :) Ha de´!

2010-03-02 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0