[Tis]

Hej hej hallå dagboken. Det känns lite så va? Har inget mer spännande att skriva om än min vardag. Och IDAAAG har jag varit på dans med Anna med tillhörande sushilunch, mest vandrat lite i solen och bara hängt, och som avslutning på dagen ett skivstångspass med tOTT. Det var ett tufft sådant och jag är mör mestöverallt nu.
IMOOORGOOON väntar jobb hela dagen och på torsdag ska jag åka hem till maaaammmaaa. Jag har en långledig helg och hoppas kunna fylla den med viktiga saker. Såsom att slöa en massa, bli uppassad på och helst lyckas med en utgång! Eftersuget efter träningen gör mig knasig och jag fantiserar om allt gott jag vill äta. Give me some protein. Är det bara inbillning eller blir man mer sugen på kött när man tränar? hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0