[Woman]

Idag är en sådan dag där allt arbetar mot mig. Jag tycker om att tänka så, snarare än att jag ställer till det för mig själv ideligen.
Mitt liv är i ofas. Hm. På denna dag. På denna kvinnans dag. Förjävligt. 
Är det ingen som vill dra någonstans, bort och långväga? Någonstans där våren gör sig påmind i temperatur och natur. Man blir ju knäpp av att inte andas grön luft. Då menar jag den rena luft som vegetationen bidrar till. Nu är det bara fullt med osande hundskit som letar sig fram under snön och fuktig luft med avgaser och annat smuts. Bläää vad jag är bitter.


Kommentarer
Postat av: Manne

Kom tillbaka till Norrköping vet ja....här andas vi både morgonluft och vårkänslorna börjar spira...Dags att flytta hem till en enklare och mer hemtam vardag....annars är det bara att bita ihop. Det kommer grön luft även till Stockholm...

2010-03-09 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0